مجموعه کارا انرژی ماندگار در زمینه فروش عایق الاستومری در رشت فعالیت دارد و تمامی متقاضیان گرامی در تمامی نقاط شهر رشت می توانند برای خرید عایق الاستومری لوله ای، رولی، شانه تخم مرغی، آلومینیومی و… می توانند با کارشناسان کارا در تماس باشند.

عایق الاستومری از مواد سلول بسته انعطاف پذیر تشکیل شده و ترکیبات آن نیتریل بوتادین رابر NBR و یا اتیلن پروپیلن دین مونومر EPDM می باشند. این نوع عایق با قابلیت فنی فوق العاده، انتخابی بی نظیر برای سیستم های گرمایشی و سرمایشی، صنایع نفت و پتروشیمی، صنایع برودتی، تاسیسات تهویه مطبوع و… در محدوده 200_ تا 150+ درجه سانتی گراد می باشد.

فروش عایق الاستومری در رشت

اگر شما عزیزان برای عایق محیط خود از عایق های دیگر استفاده کرده اید، متوجه خواهید شد که پس از مدتی گرما و سرما بر روی عایق تاثیر گذاشته و کارایی اولیه خود را نخواهد داشت. عایق الاستومری به دلیل ضریب انتقال حرارت پایینی که دارد، از آن جایی که ساختار عایق الاستومری به صورت ریز سلولی می باشد، ریز ترین درزهای موجود را پوشش دهی خواهد کرد و در برابر نفوذ بخار آب و رطوبت مقاومت بالایی خواهد داشت. این عایق هیچ گونه نیازی به حائل های دیگری مانند بخار بند، ماستیک و… ندارد.

اگر چه هزینه فروش عایق الاستومری در رشت کمی بالاتر از دیگر عایق می باشد، اما استفاده از عایق الاستومری هیچ گونه نیازی به پوشش های مضاعف جداگانه ی دیگر نخواهد داشت و بازدهی مطلوب، نصب آسان و سریع، امکان چندین بار استفاده سبب شده عملا مقرون به صرفه می باشد . در نتیجه با توجه به مطالب ذکر شده پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از عایق الاستومری برای عایق بندی محیط است. یکی از مجموعه عایی که در زمینه فعالیت دارد، مجموعه کارا انرژی می باشد که تمامی محصولات آن ها از کیفیت بالایی برخوردار است.

کاربرد های عایق الاستومری

کیفیت بالا، ساختار ویژه و ریز سلولی عایق الاستومری سبب شده که کاربرد وسیعی در صنعت و ساختمان داشته باشد. کاربردهایی که می توان برای این عایق نام برد عبارتند از:
 اکوستیک سینما، سالن های اجتماعات
 عایق بندی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
 لوله های سرد و گرم مصرفی
 استفاده در دیوار های به دلیل عدم اتلاف انرژی
 کانال های تهویه مطبوع، کانال های کولر و لوله های فنکوئل ها
 بدنه دیوار های مناطقی که رطوبت زیادی دارند. مانند استخر در جهت عایق بندی رطوبت و حرارت
 سقف طبقات اخر ساختمان ها به جهت جلوگیری از نم دادن سقف
 عایق بندی ساختمان ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی پ انتقال صدا
 لوله های تاسیساتی جهت گرمایش و سرمایش
 منابع ذخیره ی آب که بر روی پشت بام قرار میگیرند. در جهت جلوگیری از یخ زدگی و گرم شدن آب
 استفاده در بدنه ی دیوار های سونا خشک و بخار. در جهت جلوگیری از نفوذ بخار آب و هدر رفتن انرژی گرمایشی

انواع عایق های الاستومری

عایق الاستومری رولی: اگر محیطی که قصد عایق بندی آن را دارید وسعت و متراژ بالایی دارد، بهترین گزینه استفاده از عایق الاستومری رولی می باشد. همچنین از این نوع عایق در عایق کاری کانال ها، مخازن، لوله های سایز بالا و… استفاده می گردد. ویژگی هایی که می توان برای این نوع عایق نام برد، نصب آسان، مقرون به صرفه بودن، انعطاف پذیری، کیفیت و دوام بالا می باشد.

عایق الاستومری شانه تخم مرغی: در این نوع عایق بندی از ترکیب NBR استفاده می شود و به شکل فوم تولید و عرضه می گردد. این نوع قابلیت جذب صوت در لوله های تاسیسات، ژنراتور و… را دارد. برای سهولت نصب این عایق ها به صورت پشت چسبدار ارائه می شود. دانیسته ای که برای این عایق در نظر گرفته بین 60 تا 65 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد و در ضخامت های 13، 19 و25 میلی متر تولید می شود.

عایق الاستومری لوله ای: عایق های لوله ای در سایز های 6 تا 114 میلی متر و با ضخامت های 9، 13، 19و 25 میلی متر به صورت ساده با طول 2 متر تولید می گردد. عایق لوله ای در عایق کاری لوله های سرد و گرم موتور خانه، فنکوئل، رایزرها و… استفاده می شود.

عایق الاستومری روکش دار: عایق الاستومری روکش دار، عایقی تکامل یافته می باشد که با روکش آلومینیوم چندین لایه پوشش دهی شده است. این عایق با ویژگی های خاصی که دارد در برابر اشعه ماورای بنفش UV و ضربات فیزیکی مقاومت بالایی دارد. ملزومات و اتصالات نصب پیش ساخته، نصب این نوع عایق بسیار نموده است.

خرید عایق الاستومری در رشت

برای خرید انواع عایق الاستومری در رشت می توانید با استفاده ار راه های ارتباطی و تماس با کارشناسان مجموعه علاوه بر اطلاع از قیمت، سایر اطلاعات تکمیلی را نیز دریافت کنید. شرکت کارا انرژی ماندگار در زمینه فروش انواع عایق های حرارتی فعالیت دارد و شما عزیزان می توانید تمامی موارد مورد نظر خود را ازین فروشگاه با قیمت مناسب تهیه کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *