فوم عایق xps

«فوم عایق XPS» با نام تخصصی پلی استایرن اکسترود شده که با همین روش نیز تولید می شود در طی یک فرآیند،  عایقی را به دست می دهد که سلول های بسته ای دارد و دارای پوسته ای صاف است. این عایق که شبیه به یونولیت است اما از لحاظ ساختاری کاملا با آن متفاوت است از نفوذ آب به داخل جلوگیری کرده و از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار است. از لحاظ شکل ظاهری آبی رنگ است و به آن blue board  یا همان تخته آبی نیز می گویند.

تامین، مشاوره، اجرا و فروش انواع فوم عایق XPS در سراسر کشور با بهترین کیفیت. شما کاربران عزیز می توانید به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس بگیرید.

عایق xps

چرا کارا انرژی انتخاب می کنیم؟

نماد اعتماد الکترونیکی
دارای نماد الکترونیک
قیمت مناسب
قیمت مناسب
گارانتی محصول
گارانتی محصول
پاسخگویی 24 ساعته
پاسخگویی 24 ساعته

سوالات متداول

عایق حرارتی XPS را از چه مراکزی خریداری کنیم؟

اگر شما کاربران عزیز قصد خریداری عایق حرارتی XPS را دارید می توانید از مجموعه کارا انرژی ماندگار این عایق با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

عایق حرارتی XPS به چه صورتی ساخته می گردد؟

این عایق دارای ترکیبات پلی استر ذوب شده و کربن دی اکسید بوده و به صورت تشکیل می شود.

کاربرد عایق حرارتی XPS چیست؟

این عایق کاربرد های بسیار زیادی در عایق بندی حرارتی، صوتی و رطوبتی ساختمان های شما خواهد داشت. همچنین باعث جلوگیری از نم ساختمان می شود.

مشخصات فوم عایق xps

با توجه به مطالبی که کمی پیش تر ذکر شد، این عایق می تواند به متعادل کردن دمای محیط ساختمانی شما کمک زیادی را بکند. اما دلیل این مشکل چیست؟

همان طور که می دانید امروزه تورم اقتصادی سبب شده قیمت مصالح ساختمانی افزایش بسیار زیادی داشته باشد، به همین دلیل ساختمان سازان از مصالح با کیفیتی برای ساختن ساختمان استفاده نمی کنند. لازم به ذکر است دلیل این گونه مشکلات فقط بی کیفیت بودن مصالح ساختمانی نیست، بلکه گذر زمان و فرسایش مصالح نیز موجب هدر رفتن انرژی درون ساختمان خواهد شد. وجود درز در میان دیوار ها علاوه بر این که موجب هدر رفتن انرژی می شود، آلودگی صوتی و نم دادن دیوار ها را نیز به همراه خواهد داشت.

تمامی مشکلات ساختمان شما با استفاده از فوم عایق حرارتی xps رفع خواهد شد. این محصول فوم بسیار مقاومی بوده و از پلی استایرن اکسترود تولید شده است.

توجه داشته باشید که این فوم به دلیل داشتن سلول های کاملا بسته با جداره های مشترک استحکام بسیار زیادی دارد. فوم XPS با روش اکسترودر پیوسته برای اولین در خط تولید کاملا اتوماتیک بر اساس استاندارد های بین المللی در کارخانه  پی اس ایران تولید و عرضه شده است.

مزایای فوم عایق xps

جالب است بدانید این فوم به عنوان یکی از مصالح چند منظوره شناخته شده است که نقش قسمتی از ساختمانی را ایفا می نماید و در امر سبک سازی تاثیر بسزایی دارد. یکی از مهم ترین کاربرد های این فوم کم شدن خطرات در مواجهه با زلزله می باشد.

ساختار فوم عایق حرارتی xps به گونه ای است که از کپک زدگی ، نفوذ حشرات و موش نیز جلوگیری خواهد کرد. این عایق مناسب ترین گزینه جهت مصرف در دماهای پایین و محیط های مرطوب می باشد. قیمتی که برای این عایق در نظر گرفته شده است مقرون به صرفه می باشد و می توانید با کمترین هزینه این عایق را خریداری نمایید. همچنین می توانید با استفاده از این عایق از هدر رفتن انرژی محیط جلوگیری کنید و از افزایش هزینه ی قبض گاز خود جلوگیری نمایید. لازم به ذکر است عایق نبودن ساختمان علاوه بر ایجاد هزینه های هنگفت موجب از بین رفتن منابع انرژی کشور خواهد شد که برای تولید آن زمان بسیار زیادی صرف شده است.

شما عزیزان می توانید این عایق را از مجموعه کارا انرژی ماندگار خریداری کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی این عایق با مهندس چاوشی که یکی از برترین مشاورین در زمینه ی عایق بندی می باشد تماس حاصل نمایید.

تماس با ما

در صورتی که برای شما کاربران عزیز و محترم سوالاتی در زمینه فوم عایق حرارتی xps ایجاد شده است می توانید به صفحه تماس با ما وب سایت مجموعه کارا انرژی ماندگار مراجعه نموده و با تماس به کارشناسان این مجموعه به تمامی سوالات خود پاسخ کامل دهید. همچنین این مجموعه برای نصب این عایق در ساختمان های شما عزیزان چاره ای اندیشیده و نیروهای مجرب و متخصصی را به محل مورد نظر شما ارسال خواهد نمود.

تمامی محصولات موجود در این مجموعه دارای کیفیت بسیار بالایی بوده است و سلامت آن ها توسط کارشناسان این مجموعه تایید خواهند شد.