عایق الاستومری یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در تاسیسات تهویه مطبوع سیستم های سرمایشی و گرمایشی، صنایع برودتی، صنایع نفت و پتروشیمی و… می باشد. از آن جایی که این محصول در محدوده ی دمایی 200- تا 105+ درجه سانتی گراد مقاومت بالایی دارد، همواره کیفیت اولیه ی خود را حفظ خواهد کرد و هیچ گونه آسیبی نخواهد دید. لازم به ذکر است که عایق الاستومری در هر نقطه از کشور کاربرد داشته و می توانید با تماس به کارشناسان متخصص مجموعه کارا انرژی از نوع، برند، هزینه فروش عایق الاستومری در تبریز اطلاعاتی را کسب نمایید. در ادامه به بررسی بیشتر عایق های الاستومری خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

عایق الاستومری در تبریز

در این بخش قصد داریم به بررسی مزایای عایق الاستومری بپردازیم. ساختار ویژه ی این عایق از سلول های بسته ریز می باشد که قابلیت نفوذ به ریزترین درزهای موجود در محیطی را دارد و محیط مورد نظر شما کاملا عایق بندی خواهد نمود. همچنین زمانی که شما عزیزان از عایق های دیگر برای عایق بندی محیط خود استفاده می کنید به بخار بند و ماستیک نیاز خواهید داشت تا از ورود بخار آب نیز جلوگیری نماید. اما عایق الاستومری هیچ گونه نیازی به حائل های رطوبت نخواهد داشت.

ضریب انتقال دما این محصول بسیار پایین بوده به همین دلیل نسبت به دیگر عایق های موجود دوام بیشتری خوئاهد داشت و می تواند موجب بازدهی بیشتر و کیفیت بالاتر شود . اگر اقدام به کسب اطلاعات در زمینه فروش عایق الاستومری در تبریز کرده باشید، متوجه خواهید شد که این نوع عایق نسبت به عایق دیگر کمی گران تر است. دلیل این گرانی بی نیاز بودن از پوشش های مضاعف، عمر مفید و بالا، بازدهی فوق العاده مطلوب، نصب سریع و آسان و کم هزینه می باشد. در نتیجه نسبت به دیگر عایق های موجود عایقی مقرون به صرفه خواهد بود.  ترکیباتی که برای این نوع عایق در نظر گرفته شده است نیتریل بوتادین رابر NBR و یا اتیلن پروپیلن دین مونومر EPDM می باشد که انعطاف پذیری بالایی دارد.

کاربرد های عایق الاستومری

همان طور که کمی پیش تر نیز ذکر شد این عایق ساختار ویژه ای داشته که باعث شده کاربرد بسیار زیادی در عایق بندی ساختمان و صنعت داشته باشد.  برخی از کاربرد هایی که می توان برای این نوع عایق نام برد عبارتند از:

1- لوله های آب سرد و گرم مصرفی ساختمان ها

2- کاربرد در دیوار ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی

3- لوله های تاسیساتی برای سرمایش و گرمایش

4- کانال های تهویه مطبوع، کانال های کولر و لوله های فن کوئل

5- منبع های ذخیره آب که بر روی پشت بام قرار گرفته، برای جلوگیری از یخ زذگی و گرم شدن بیش از حد

6- بدنه دیوار های مناطقی که ارتباط زیادی با رطوبت دارند، مانند استخر

7- سقف طبقات آخر جهت جلوگیری از نم زدگی دیوار ها

8-کف طبقات اول برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و انتقال صدا

9- بدنه دیوار سونا خشک و بخار جهت جلوگیری از اتلاف حرارت

10- آکوستیک سینما ها، سالن های اجتماعات و استودیو ها

11- برای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه ها

انواع مختلف عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی: یکی از بهترین عای قها برای عایق کاری سطح های گسترده و وسیع ، کانال ها ، مخازن ، لوله های سایز بالا و … عایق الاستومری رولی است. از خصوصایاتی که می توان برای این نوع عایق نام برد ، نصب آسان ،مقرون به صرفه ، انعطاف پذیری و ایستایی مناسب ، کیفیت و دوام بالا می باشد. عایق های رولی در ضخامت های 6، 9 ، 13 ، 19 ، 25 ، 32 ، 50 میلیمتر تولید شده و عرضه می گردد.

عایق الاستومری شانه تخم مرغی: ترکیباتی که برای این نوع عایق در نظر گرفته شده است از نوع فوم الاستومری نیتریل بوتادین رابر می باشد. این نوع عایق بهترین گزینه برای جذب اصوات در لوله های تاسیسات ، ژنراتور و … است و برای سهولت در نصب آسان به صورت پشت چسبدار عرضه می شود.  دانیسته ی این نوع عایق ها میان 60 تا 65 کیلوگرم بر متر مکعب متغیر بوده و در ضخامت های 13 ، 19 و 25 میلیمتر تولید می گردد.

عایق الاستومری لوله ای: عایق های الاستومری لوله ای از سایز 6 تا 114 میلیمتر و با ضخامت های 9 ، 13 ، 19 و 25 میلیمتر تولید شده که به صورت ساده و یا با روکش آلومینیوم در طول 2 متر عرضه می گردد. از عایق الاستومری لوله ای در عایق کاری لوله های آب سرد و گرم موتورخانه ها ، فنکوئل ها ، رایزر ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع دیگری از عایق الاستومری

عایق الاستومری روکش دار: این نوع عایق تکامل یافته ی عایق الاستومری می باشد که با چندین روکش آلومینیوم پوشش دهی شده است . این نوع عایق مقاومت بالایی در برابر اشعه ی UV ماورا بنفش بوده و در برابر ضربات فیزیکی مقاوم خواهد بود . از آن جایی که این نوع عایق ها دارای اتصالات و ملزومات نصب پیش ساخته است، نصب بسیار آسان و راحتی خواهد داشت.انواع روکش ها عبارتند از:

1- روکش آلومینیوم 130 میکرون ساده

2- روکش آلومینیوم 170 میکرون مسلح

3- روکش آلومینیوم 230 میکرون ساده

عایق الاستومری پشت چسبدار: این نوع عایق بهترین گزینه برای عایق کاری کانال ها بوده و به راحتی نصب خواهد شد. این نوع عایق در دو نوع خود چسبدار ساده و مسلح تولید و عرضه می گردد.

سخن پایانی

در صورتی که شما عزیزان قصد عایق بندی محیط خود را دارید، پیشنهاد ما به شما عزیزان عایق های الاستومری است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما سایت کارا انرژی مراجعه نموده و با تماس به کارشناسان این مجموعه به تمامی سوالات خود  در زمینه نوع، برند، هزینه فروش عایق الاستومری در تبریز پاسخ کامل دهید. مجموعه کارا انرژی با استفاده از محصولات با کیفیت و درجه یک طی چندین سال فعالیت و سابقه ی درخشان در زمینه عایق بندی توانسته است رضایت مصرف کنندگان خود را جلب نماید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *