عایق بندی ساختمان از جمله مهمترین مسائلی است که باید به آن دقت شود و به بهترین نحو ممکن انجام گیرد. در صورتی که آیا بندی ساختمان به درستی انجام نشود ممکن است خسارت های جبران ناپذیری را ایجاد نماید. برای شما عزیزان این سوال ایجاد شده باشد که چرا باید ساختمان ها را عایق بندی کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که نفوذ رطوبت، هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و غیره می تواند دلایلی باشد که شما نیاز به عایق بندی را حس نمایید. عایق الاستومری یکی از قایق های کاربردی و با کیفیت است که بازدهی و کیفیت بالایی دارد. مجموعه کار و انرژی یکی از مجموعه‌های است که در زمینه ساختمان و صنعت فعالیت داشته و می تواند در هر منطقه و شهری از ایران فعالیت داشته باشد. در ادامه مطلب بررسی فروش عایق الاستومری در ایلام خواهیم پرداخت.

بررسی هزینه فروش عایق الاستومری در ایلام

در ابتدا اطلاعاتی را در زمینه ی عایق الاستومری در اختیارتان قرار خواهیم داد.  عایق الاستومزی دارای ساختار ریز سلول لسته است که انعطاف بالایی دارد. ترکیبات این عایق نیتریل بوتادین رابر NBR اتیلن پروپیلن دین مونومر EPDM می باشد. عایق الاستومری با کیفیت بالایی که دارد انتخابی بی نظیر برای استفاده در ناسیسات تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی، صنایع نفت و پتروشیمی، صنایع برودتی و … است.

لازم به ذکر است که این نوع عایق در محدوده دمایی 200- تا 105+ درجه سانتی گراد کیفیت خود را حفظ خواد نمود. از آن جایی که ضریب انتقال دما و حرارت در عایق الاستومری بسیار کم است، بازدهی بیشتری نسبت به دیگر عایق های موجود خواهد داشت . توجه داشته باشید که اگر شما عزیزان برای عایق بندی محیط مورد نظر خود از این نوع عایق استفاده نمایید، هیچ گونه نیازی به پوشش های مضاعف جداگانه مانند ماستیک، بخاربند و … نخواهید داشت و عایق الاستومری به تنهایی از نفوذ بخار آب نیز جلوگیری خواهد کرد.

شاید هزینه فروش عایق الاستومری در ایلام نسبت به عایق های دیگر کمی بیشتر باشد اما به دلیل عمر مفید بالا، نصب آسان و سریع، امکان چندین بار مصرف و بی نیازی به پوشش های مضاعف جداگانه، عایقی مقرون به صرفه خواهد بود.

انواع عایق الاستومری

عایق الاستومری انواع مختلفی داشته که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. انواع عایق الاستومری شامل عایق الاستومری شانه تخم مرغی، رولی، لوله ای، روکش دار و پشت چسبدار می شود.

عایق الاستومری لوله ای: این نوع عایق دارای سایز های 6 تا 114 میلی متر با ضخامت های 9، 13، 19و 25میلی متر به صورت ساده و یا با روکش آلومینیوم در طول 2 متر تولید می شود . از این نوع عایق در عایق بندی لوله های آب سرد و گرم موتورخانه، رایزرها، فنکوئل ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق الاستومری رولی: اگر محیط مورد نظری که قصد عایق کاری آن را دارید سطحی وسیع و گسترده می باشد، بهترین راه حل عایق الاستومری رولی خواهد بود. از این نوع عایق در عایق کاری کانال ها، مخازن، لوله های سایز بالا و… استفاده می شود. مزیت و ویژگی های این نوع عایق نصب آسان، انعطاف پذیری بالا، کیفیت عالی و مطلوب و مقرون به صرفه بودن آن است. عایق های رولی در صخامت های 6، 9، 13، 25، 32و 50 میلیمتر تولید شده و عرضه می گردد.

توضیحات بیشتر در زمینه انواع عایق الاستومری

عایق الاستومری روکش دار: عایق روکش دار با ساختار ویژه ای که دارد در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم بوده و هیچ گونه آسیبی نخواهد دید. این نوع عایق تکامل یافته عایق الاستومری می باشد که با چندین روکش آلومینیوم پوشش دهی شده است. اتصالا به کار رفته در این نوع عایق سبب شده نصب آسانی را داشته باشد. همچنین این نوع عایق ظاهری زیبا داشته و زیبایی محیط شما را حفظ خواهد نمود. انواع روکش های موجود روکش آلومینیوم 130 و 230 میکرون ساده  و روکش آلومینیوم 170 میکرون مسلح است.

عایق الاستومری شانه تخم مرغی: این نوع عایق از جنس فوم الاستومری NBR تولید شده است. بهترین گزینه برای عایق صدا و جذب اصوات عایق شانه تخم مرغی می باشد. از این نوع عایق اغلب در عایق کاری لوله های تاسیسات، ژنراتور ها و… به کاربرده می شود. در جهت سهولت مرحله نصب عایق به صورت پشت چسبدار عرضه می شود. دانسیته ی این عایق ها میان 60 تا 65 کیلوگرم بر متر مکعب خواهد بود و ضخامت های آن 13، 19 و 25 می  باشد.

عایق الاستومری پشت چسبدار: این نوع عایق بهترین گزینه برای عایق بندی کانال ها می باشد که به آسانی نصب خواهد شد. این نوع عایق نیز به دو صورت خودچسبدار ساده و مسلح تولید شده است.

تماس با ما

در صورتی که شما عزیزان سوالاتی در زمینه هزینه ی فروش عایق الاستومری در ایلام دارید می توانید به صفحه ی تماس با ما سایت کارا انرژی مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان متخصص این مجموعه به تمامی سوالات خود پاسخ دهید. مجموعه کارا انرژی طی چندین سال سابقه درخشان در این زمینه توانسته است رضایت مصرف کنندگان خود را جلب نماید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *