قطعاً شما عزیزان نیز با مشکل نم دادن دیوارهای ساختمان خود مواجه شده اید. برخی از اینگونه مشکلات به دلیل نامرغوب و بی کیفیت بودن مصالح ساختمانی می باشد. برای جلوگیری از نفوذ مایعات به منافذ دیوار ایجاد نرگم باید حتماً از عایقی با کیفیت استفاده نمود تا بتواند تمامی درز های موجود در میان مصالح را پوشش دهد. در صورتی که عایق یک ساختمان به درستی انجام نگیرد ممکن است خسارت های جبران ناپذیری را ایجاد نماید. مجموعه کارا انرژی یکی از مجرب ترین مجموعه‌های عایق کاری بوده و می‌تواند محیط مورد نظر شما را کاملا عایق کاری نماید. از جمله فعالیت های این مجموعه فروش عایق الاستومری در اصفهان می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات جامعی در زمینه عایق الاستومری در اختیارتان قرار دهیم. در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما همراه باشید.

نمایندگی فروش عایق الاستومری در اصفهان

شرکت کارا انرژی ماندگار نمایندگی فروس عایق الاستومری در اصفهان است که انواع برندهای ایرانی و خارجی این فوم عایق را در اشکال مختلف به فروش میرساند.

شاید برای شما عزیزان این سوال ایجاد شده باشد که عایق الاستومری چیست و عملکرد آن چگونه است؟ عایق الاستومری از ذرات ریز سلولی تشکیل شده که قابلیت نفوذ به ریز ترین منافذ محیط مورد نظر شما را دارد و کاملاً آن محیط را پوشش دهیمی کند. عایق الاستومری ابتدا سال 1990 میلادی توسعه یافته و نظر افراد را به خود جلب نموده است. این امر سبب شده تا از ورود ذرات ریز بخار آب نیز جلوگیری شود و به هیچ عنوان با نم دادن محیط مورد نظر خود مواجه نخواهید شد. عایق الاستومری علاوه بر اینکه یک عایق رطوبتی است می تواند عایق حرارتی با کیفیتی نیز باشد. به این صورت که با پوشش دادن درز های موجود در دیواره های محیط از ورود و خروج نیروی سرمایشی و گرمایشی جلوگیری خواهد کرد. در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد.


بیشتر بخوانید : خرید عایق الاستومری


 

مزیت های عایق الاستومری 

همان طور که می دانید انواع مختلفی عایق وجود داشته که می توانید از هر نوع آن استفاده نمایید. اما پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از عایق الاستومری بوده که انعطاف پذیری بالایی دارد. این ویژگی یه شما این امکان را می دهد که هر نقطه از محیط مورد نظر خود را عایق بندی نمایید.

مهم ترین ویژگی این نوع عایق نصب آسان و راحت آن می‌باشد که در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. همچنین عایق الاستومری هنگام نصب هیچ گونه مواد مضر و آلرژی زایی تولید نمی کند. به همین دلیل هنگام نصب نیازی به دستکش ، ماسک و دیگر موارد ایمنی نخواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی های این عایق رنگ پذیری آن می باشد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که اگر عایق بندی ظاهر زیبایی برای محیط شما ایجاد نکرده، با استفاده از رنگ محیط مورد نظر را رنگ آمیزی نمایید. در برخی موارد نیز دیده شده است که عایق های دیگر در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید آسیب دیده اند. از ویژگی های قابل توجه این عایق ها مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید بوده و هیچ گونه آسیبی نخواهد دید.

دیگر ویژگی های عایق الاستومری

در مطالب قبل ذکر شد که عایق الاستومری عایق رطوبت و حرارت است ، اما دیگر ویژگی آن عایق بندی صدا می باشد. در صورتی که قصد دارید محیطی را عایق‌بندی صدا کنید ،باید از نوع عایق الاستومری شانه تخم مرغی استفاده نمایید.

از عایق صدا در سالن های تئاتر، ضبط صدا، استودیو ضبط موسیقی، سالن همایش، و… استفاده خواهد شد. مجموعه کارا انرژی قابلیت عایق بندی محیط شما را در سراسر ایران خواهد داشت. از فعالیت های این مجموعه می توان به فروش عایق الاستومری در اصفهان،  کرج، شیراز و… اشاره نمود.

در صورتی که قصد عایق بندی محیطی را دارید، پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از عایق الاستومری می باشد. اگر در زمینه محاسبه هزینه، برند، نوع عایق بندی و… سوالاتی دارید، به صفحه تماس با ما سایت کارایی انرژی مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان مجرب و متخصص این مجموعه به تمامی سوالات خود پاسخ دهید.

کارشناسان مجموعه کارا انرژی طی چندین سال تجربه و فعالیت در این زمینه با استفاده از عایق های مرغوب و با کیفیت توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *