در اولین گام به بررسی و شناخت عایق های الاستومری می پردازیم. این عایق ها از مواد سلول بسته انعطاف پذیر هستند که ترکیبات آن نیتریل بوتادین رابر NBR و یا پروپیلن دین مونومر EPDM ساخته شده است. انعطاف پذیر بودن این نوع عایق سبب شده تا در ریز ترین درز های موجود محیط نفوذ کرده و عایق بندی کند. مجموعه کارا انرژی که چندین سال سابقه توانسته است رضایت مشتریان زیادی را در زمینه فروش عایق الاستومری در کرج کسب نماید. دلیل رضایت مشتریان کیفیت بالای محصولات مجموعه کارا انرژی می باشد. این عایق کارایی بسیار زیادی دارد که در ادامه این مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

نمایندگی فروش عایق الاستومری در کرج

عایق الاستومری که طی چندین سال گذشته توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب نماید. قابلیت های فنی بسیار خوبی برای تاسیسات تهویه مطبوع صنایع برودتی سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنایع نفت و پتروشیمی و غیره دارد. لازم به ذکر است که محدوده ی دمایی عایق الاستومری 200- تا 150 درجه سانتی گراد می باشد. این عایق حرارت را با کمترین سرعت ممکن منتقل می کند و بازدهی آن را افزایش می‌دهد. همین امر سبب شده این عایق از دیگر عایق های موجود متمایز باشد.

همان طور که کمی قبل تر نیز ذکر شد، عایق الاستومری از سلول بسته ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر بخار آب و رطوبت نشان می دهد. به طوری که هیچ گونه نیازی به حائل رطوبت مانند بخاربند، ماستیک و غیره ندارد. عایق الاستومری نسبت به عایق های دیگر کمی گرانتر است که دلیل این گرانی عمر بالا بازدهی فوق العاده عالی نصب سریع و آسان امکان چندین با استفاده و بی نیاز از پوشش های جداگانه می باشد در نتیجه عایقی مقرون به صرفه است ساختاری که این عایق دارد سبب شده کارایی آن در صنعت و ساختمان وسیع باشد برخی از کاربردهای این عایق عبارت است از:

  • لوله های تاسیساتی برای گرمایش و سرمایش
  • آکوستیک سینما سالن های اجتماعات و استادیوها
  • برای صنایع نفت گاز پتروشیمی و پالایشگاه
  • بدنه دیوارهای منطقه هایی که رطوبت زیادی دارند، مانند: استخر جهت جلوگیری عبور حرارت
  • دیواره سونا بخار و خشک برای جلوگیری از اتلاف حرارت
  • سقف پشت بام و کف طبقات اول ساختمان برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی، ایجاد آلودگی صوتی،برای طبقات دیگر و نم دادن دیواره ها
  • لوله های آب سرد و گرم

بیشتر بخوانید: عایق الاستومری


 

عایق الاستومری رولی در کرج

اگر محیطی که قصد عایق بندی آن را دارید، متراژ بالایی دارد، بهترین گزینه استفاده از عایق الاستومری رولی می باشد.از این نوع بیشتر برای عایق بندی مخازن، کانال ها، لوله با سایز بالا و… استفاده می گردد. این نوع عایق دارای ویژگی نصب آسان، انعطاف بالا، کیفیت و دوام بالا، ایستایی مناسب می باشد.

عایق الاستومری لوله ای در کرج

سایز این عایق از 6 تا 114 میلی متر با ضخامت 9، 13، 19، 25 می باشد. این عایق به صورت ساده و با روکش الومینیوم در طول 2 متر تولید و عرضه می شود. کاربرد این نوع عایق لوله های آب سرد و گرم موتورخانه ها، رایزرها، فنکوئل ها و… است.

عایق الاستومری شانه تخم مرغی در کرج

جنس این مدل عایق ها فوم الاستومری NBR است. این عایق قابلیت جذب صدا در لوله های تاسیسات، ژنراتور و… را داشته و به این منظور استفاده می گردد. ویژگی مهم این نوع عای پشت چسبدار بودن آن است که نصب عایق را سریع و آسان خواهد نمود.

عایق الاستومری روکش دار در کرج

این آیه با روکش آلومینیومی چندین لایه پوشش داده شده است. ویژگی و مزیت این عایق مقاومت بالا در برابر اشعه ماوراء بنفشUV و ذرات ریز معلق در هوا یا حتی ضربه فیزیکی می باشد. از آنجایی که این نوع عایق دارای ملزومات و اتصالات است، نصب و نگهداری بسیار راحتی دارد. دیگر ویژگی های عایق الاستومری روکش دار تطبیق پذیر و قابل انعطاف بودن، ظاهری مناسب و زیبا و افزایش طول عمر و کارایی می باشد.

عایق الاستومری پشت چسبدار در کرج

بهترین گزینه برای عایق کاری کانال ها عایق الاستومری پشت چسبدار است و موجب افزایش سرعت و نصب آسان می گردد. این عایق در دو نوع خود چسبدار ساده و مسلح تولید و عرضه می گردد.

بهترین فروشگاه عایق الاستومری در کرج

شاید شما عزیزان با مطالعه مطالب فوق قصد عایق بندی ساختمان و محیط خود با عایق الاستومری را داشته و سوالاتی در زمینه ی نوع، هزینه، برند و… فروش عایق الاستومری در کرج داشته باشید. معیار تعیین هزینه عایق بندی مساخت، نوع برند و… است و با در نظر گرفتن این گونه موارد محاسبه می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمنیه می توانید به صفحه تماس با ما سایت کارا انزژی و با تماس به کارشناسان مجرب این مجموعه به تمامی سوالات خود پاسخ دهید. این مجموعه با استفاده از محصولات با کیفیت طی چندین سال سابقه توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *