مجموعه کارا انرژی ماندگار در زمینه فروش عایق الاستومری در مشهد فعال است. این مجموعه نمایندگی فروش بسیاری از برترین برند های عایق الاستومری را دارا است و تنوع فراوان و قیمت مناسب از ویژگی های این نمایندگی در شهر مشهد است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

شاید تا به امروز نام عایق الاستومری را شنیده باشید و سوالاتی برای شما عزیزان ایجاد شده باشد که این نوع عایق چیست و عملکرد آن چگونه است؟ در زمینه این نوع عایق می توان گفت که عایق الاستومری تشکیل شده از مواد سلول بسته می باشد که از انعطاف بالایی برخوردار بوده و ترکیبات آن نیتریل بوتادین رابر و یا اتیلن پروپیلن مونومر است. از آن جایی که قابلیت های فنی این عایق بسیار زیاد است، انتخابی بی نظیر برای تاسیسات تهویه مطبوع، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، صنایع برودتی، صنایع نفت و پتروشیمی و… خواهد بود. در ادامه به بررسی بیشتر فروش عایق الاستومری در مشهد خواهیم پرداخت. در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما همراه باشید.

فروش عایق الاستومری در شهر مشهد

از جمله مزیت های مهمی که این نوع عایق دارد، مقاومت بالا در برابر دمای 200- تا 105+ سانتی گراد است. همان طور که بهتر می دانید بسیاری از عایق ها در این محدوده دمایی آسیب خواهند دید و کارایی اولیه ی خود را نخواهد داشت. جالب است بدانید که ضریب انتقال حرارت این نوع عایق بسیار پایین بوده و در مدت زمان طولانی کیفیت عایق ثابت خواهد ماند.

به دلیل نفوذ بالایی که این نوع عایق دارد قابلیت عایق بندی درز های ریز را هم دارد. در نتیجه از نفود بخار آب جلوگیری خواهد کرد؛ در صورتی که دیگر عایق ها نیاز به حائل رطوبت مانند بخار بند، ماستیک و… نیاز دارد. قیمت این نوع عایق نسبت به دیگر عایق ها دیگر کمی بیشتر است و دلیل آن بازدهی بالا، بی نیازی به عایق های مضاعف جداگانه، نصب سریع و کم هزینه و… می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه فروش عایق الاستومری در مشهد می توانید به صفحه تماس با ما سایت کارا انزژی مراجعه نمایید. با توجه به این گونه ویژگی ها عملا نسبت به دیگر عایق ها مقرون به صرفه است. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر عایق الاستومری و کاربردهای آن خواهیم پرداخت

کاربردهای عایق الاستومری

از آن جایی که این نوع عایق ساختار ویژه ای دارد، کاربرد وسیعی در زمینه صنعت و ساختمان خواهد داشت. برخی از این نوع کاربرد ها عبارتند از:

  • لوله آب گرم و آب سرد مصرفی
  • لوله های تاسیساتی برای گرمایش و سرمایش
  • استفاده در دیوار ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی
  • آکوستیک سینما و سالن های اجتماعات و استودیو
  • برای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بدنه دیوار های منطقه های رطوبتی مثل: استخر برای جلوگیری از عبور حرارت و رطوبت
  • سقف های اخر و کف طبقات اول ساختمان ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی و منتقل شدن صدا
  • منابع ذخیره آب روی پشت بام ها برای جلوگیری از یخ زدگی یا گرم شدن آب
  • کانال های تهویه مطبوع و کانال کولر و لوله های فنکوئل
  • بدنه دیوار سونا خشک و بخار برای جلوگیری از اتلاف جرارت و رطوبت

این نوع عایق انواع مختلفی نیز دارد که شامل عایق الاستومری رولی، عایق الاستومری شانه تخم مرغی ،عایق الاستومری لوله ای، عایق الاستومری پشت چسبدار، عایق الاستومری روکش دار است.

سخن آخر

شاید شما عزیزان با مطالعه ی مطالب فوق قصد عایق بندی محیط مورد نظر خود با استفاده از عایق الاستومری را داشته باشید. ممکن است برای شما سوالاتی در زمینه ایجاد شده باشد. در این صورت می توانید به صفحه تماس با ما مجموعه کارا انرژی مراجعه نموده و با تماس به کارشناسان متخصص به تمامی سوالات خود پاسخ دهید. مجموعه کارا انرژی یکی از مجموعه هایی است که در زمینه ی عایق بندی فعالیت های زیادی داشته و تمامی محصولاتی که ارائه می کند از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین این مجموعه طی چندین سال سابقه توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *