شما عزیزان با چند نوع از عایق های ساختمان آشنایی دارید؟ آیا تاکنون نام عایق الاستومری را شنیده اید؟ در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را در زمینه ی عایق الاستومری در اختیار شما کاربران محترم قرار دهیم. این نوع عایق دارای ترکیبات نیتریل بوتادین رابر NBR و اتیلن پروپیلن دین مونومر EPDM می باشد که ساختار ریز سلولی خواهند داشت. این نوع ترکیبات انعطاف پذیری بالایی دارند و توانایی پوشش دهی ریز ترین منافذ را دارند. عایق الاستومری بهترین گزینه برای عایق بندی محیط های صنعتی، تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی، صنایع برودتی و… است. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر قیمت عایق الاستومری در اصفهان خواهیم پرداخت.

قیمت عایق الاستومری در اصفهان

اگر برای شما سوالاتی در زمینه هزینه عایق الاستومری ایجاد شده می توانید با کارشناسان مجموعه کارا انرژی تماس حاصل نمایید و به تمامی سوالات خود پاسخ دهید. اما به صورت کلی مسائلی که در زمینه هزینه عایق الاستومری از اهمیت بسیاری برخوردار است، نوع، برند، متراژ، مساحت و … می باشد.

هزینه ای که برای عایق الاستومری پرداخت خواهید نمود نسبت به دیگر عایق ها کمی بیشتر است؛ اما با توجه به مزایای آن گزینه ی بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای خواهد بود.

حتما شما عزیزان نیز با این مشکل مواجه شده اید که با وجود سیستم های گرمایشی و سرمایشی به دمای مطلوب مورد نظر خود دست پیدا نکرده اید. از جمله دلایلی سبب می شود با این گونه مشکلات مواجه شوید، هدر رفتن انرژی موجود در محیط ساختمان می باشد. برای رفع این گونه مشکلات بهترین گزینه استفاده از عایق الاستومری است که قابلیت پوشش دهی ریز ترین منافذ دیوار ها را دارد. در نتیجه علاوه بر این که از دمایی مطلوب بهره مند خواهید شد، از هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری خواهید نمود. در  قسمت بعدی این مطلب با بررسی مزایای این نوع عایق به این نتیجه خواهید رسید که قیمت عایق الاستومری در اصفهان قیمت مناسبی خواهد بود.

مزایا و کاربرد عایق الاستومری

یکی از مهم ترین مزایایی که می توان برای عایق الاستومری نام برد که کمی قبل تر نیز ذکر شده است، ریز سلولی بودن آن می باشد که نسبت به دیگر عایق ها پوشش دهی بیشتری خواهد داشت. جالب است بدانید که نصب این گونه عایق بسیار آسان بوده و کمترین زمان ممکن به سرعت نصب می شود. همچنین این نوع عایق هنگام نصب مانند دیگر ایزوگام ها گاز های سمی و بد بو از خود ایجاد نخواهد کرد.

این محصول با کیفیت بازدهی بسیار بالایی داشته و مدت زمان زیادی بدون نیاز به ترمیم برایتان کارایی خواهد داشت. با استفاده از عایق الاستومری به ماستیک ، بخاربند و … که پوشش های مضاعف جداگانه هستند هیچ گونه نیازی نخواهید داشت. ضریب انتقال حرارت بسیار پایینی که این عایق دارد از آسیب های احتمالی که می تواند گرما و سرما به عایق وارد کند، جلوگیری خواهد نمود.

شما عزیزان می توانید از این نوع عایق برای پوشش دهی منابع آب پشت بام به منظور جلوگیری از یخ زدگی و گرم شدن بیش از اندازه جلوگیری نمایید. همچنین می توانید لوله های آب سرد و گرم مصرفی ساختمان ها را نیز عایق بندی نمایید و مانع ترکیدن لوله ها شوید. توجه داشته باشید این نوع عایق علاوه بر این که می تواند عایق حرارتی و رطوبتی باشد، قابلیت عایق بندی صدا را نیز دارد. به همین دلیل در سینماها، محیط های آکوستیک و… قابل استفاده خواهد بود. در استخر، سونا بخار و خشک گزینه مناسبی برای عایق بندی دیوار ها خواهد بود.

در صورتی که قصد عایق کاری ساختمان خود را با عایق الاستومری دارید، پیشنهاد ما به شما مجموعه کارا انرژی می باشد که طی چندین سال سابقه در این زمینه توانسته است رضایت مصرف کننده های زیادی را جلب نماید. تمامی محصولاتی که این مجموعه در اختیار شما عزیزان قرار می دهید، با کیفیت و درجه یک خواهد بود.

کلام آخر

در صورتی که برای شما عزیزان سوالاتی ایجاد شده است می توانید به صفحه تماس با ما سایت کارا انرژی مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان مجرب و متخصص این مجموعه به تمامی سوالات خود پاسخ دهید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *